In Games Advent Calendar 2024 you travel by train through a magical winter wonderland. Your journey is 25 magical days from the first of December till Christmas. Stop at each station for a new exciting gift. Get your game and just start playing.
MANY NEW GAME MODES – Experience some fan-favorite returning game concepts in a new setting or enjoy many new ones. From Bobsleigh Relay, Polar Cross, Snowdrift Racers, to Frostbreaker and many more, just start playing!