Forests, Fields and Fortresses
Forests, Fields and Fortresses is a mix of a puzzle and a board game in which you have to build your kingdom. Try on the role of a ruler, piece together your lands and ensure the prosperity of your people.
In the Puzzle Mode, play handcrafted levels with a small number of pieces of territory. Your goal is to place them in such a way as to earn the required amount of gold.
In the Adventure Mode, start the game with a random map and an endless supply of pieces of territory.