Flight Simulator Delivery: Cargo Business
Rise to the heights of a professional pilot managing both your aircraft and business in "Flight Simulator Delivery: Cargo Business". From a simple crop duster to an aviation tycoon, your journey is filled with dangers and thrilling moments. Manage wisely as you make critical decisions, upgrade your resources, and prove your worth to join the elite ranks of cargo transport service. With 12 aircraft and 2 hangars offering upgrade capabilities for both, and 10 airports awaiting your exploration and conquest across the globe, the sky's the limit in this exhilarating adventure.