Final Zone
In the future of the 2000’s, war is no longer fought with missiles weapons or nuclear bombs. With the high technology of militarysatellite, enable to monitor any large scaled forces. It was the beginning of new ear of small scaled land warfare weapons. At that time, new weapon called NAP (New Age Powered-Suits) was unveiled.
Howard Bowie, the soldier of the El Sharia Military Nation's foreign legion was received an order.