Fear the Spotlight
Fear the Spotlight is a creepy love letter to classic 90s horror experiences with a focus of rich storytelling, puzzle solving, and a tense atmosphere. This is a perfect narrative horror game for those new to the genre.
Fear the Spotlight is the first title to be published by Blumhouse Games, a video games label within Blumhouse Productions focused on championing the most creative and unique takes on the horror genre.