Reexperience the iconic FATE series like never before!
Revisit the quaint town of Grove and the realms beyond as you prepare to enter the Dungeon Gate once again! The award-winning FATE series has gotten a modern facelift while remaining true to the nostalgic dungeon crawler classic. Will you tempt fate on your journey to fame and fortune?
Experience everything you already love about the FATE series in higher definition. Enjoy higher poly counts, real-time directional lighting, ambient occlusion, additional languages with full localized VO, and much more! The upgrades provide a deeper level of immersion all while staying faithful to what makes FATE … FATE.
Play (or replay) through all 4 FATE games in their reawakened greatness. FATE, FATE: Undiscovered Realms, FATE: The Traitor Soul, and FATE: The Cursed King are all included in this bundled release. No matter which game is your favorite, you’ll be able to dive back into all the dungeons and determine your FATE!
Test your battle prowess in challenging procedurally generated dungeons! No playthrough is ever the same with randomized dungeon layouts, monster encounters, and loot drops.
Step into the heart-pounding arena of real-time combat, where every moment counts. Armed with an arsenal of diverse weapons and skills, you'll face off against relentless monsters that hunger for your defeat. Will you wield the thunderous fury of melee strikes, unleash deadly precision with ranged weaponry, or harness the arcane might of magic? Adapt, strategize, and master your chosen path to determine your FATE.