Expelled!
1922. Miss Mulligatawney's School for Promising Girls is one of the best boarding schools in England. You are Verity Amersham, here on a scholarship - and today you're going to be expelled for attempted murder.
From the creators of Overboard! and A Highland Song comes a highly replayable detective game with an wicked twist. Can you escape expulsion through fair means - or foul? Can you find the culprit - or someone else to take the blame?