EvoMon
Here they are – EvoMons – extraordinary creatures. Prepare them to become true EvoMon Champions! Take care of their needs, feed and train them while watching how a tiny, vulnerable baby evolves into a fearless warrior.
Train your EvoMon in a variety of 9 engaging minigames, earn experience points, and watch it evolve. After all, you have up to three different stages of all 49 to discover!
Take your strong adult EvoMon into the Final Battles, where you will face the EvoMons of other trainers. Don't worry, if you fail to defeat them at once. Experience gained will come in handy the next time you test your strength. Who knows, maybe you'll leave the arena with the title of the new EvoMon Champion?
Embark on extraordinary adventures in the mysterious Expedition Zone! Discover unique EvoMons and acquire exclusive items only available there, that you can use in your EvoMon Lab.
And speaking of the lab. Each time you lose an EvoMon in battle, you can revive the old one or "freeze it". Combine two EvoMons to create an egg, with an unusual, brand-new EvoMon ready for training.
If you just need money, head to the fishing area to catch unique fishing items and fishes that you can use as food or sell.
You can even get new furniture from the gacha machine and decorate the EvoMon room according to your taste!