Elves: The Enchanted Magic Heart
Eryk, a young man who possesses the rare ability to hear the whispers of the forest, discovers that this imbalance has a deeper cause.
Together with his loyal companions Lyra, a brave warrior, and Nimbus, an agile and clever bird, he embarks on a journey to restore the Heart and save his home.
An adventure where courage, wisdom and the bond between friends will be put to the test at every step.