At last: a well thought-out, smart, polished, ‘console quality’ educational game pack is out for your kids.
Suitable for boys and girls from ages 3 to 18. A pack of 21 different games with 51 variations that educate in various ways like: reflexes, logic, math, memory and knowledge.
Keep track of your child's progress with our statistics. All games have easy-to-learn controls with interesting and fun things to do.
At last, a pack of games designed to educate your children. The game runs natively in FHD when supported.
6) Knowledge: World Geography of Countries/States plus capital cities. Huge game that includes all the world. (Ages: >11)
9) Logic: Mazes. Find your way out the maze. Five difficulty variations. (Ages: >3)
18) Logic: Is it a toy or is it food? Simple and fun game for young children. (Ages: 3-4)
20) Knowledge: Learn and hear the number from 1 to 20 by popping balloons. Translated professional speech in eight languages included. (Ages: 3-4)