Dungeons of Dreadrock 2 - The Dead King's Secret
Puzzle and fight your way through the ancient caverns of Dreadrock Mountain. As a member of the Order of the Flame, embark on a holy quest to find the Crown of Wisdom. Uncover the truth behind the Dead King's powers and choose your destiny. Will you remain true to the flame, or will you forge your own path?