In Druidwalker, the winter is just around the corner. The forest goes to sleep. You are a druid, preparing the forest for hibernation. Where will the paths of fallen leaves lead you?
Druidwalker is an experimental game: click on the cards and see how far can you go. You won't get hints at the start of the game. You have to interact with it and figure things out as you go.