Drova - Forsaken Kin
"Drova - Forsaken Kin" is a pixel art Action-RPG inspired by the grim dark classics of the genre and the mystical allure of Celtic mythology. Dive into a handcrafted open world where your choices and actions shape the environment. A society has discovered the power of a dead empire: to capture the spirits that govern nature and rule over them instead. However, the anger of the remaining spirits divided them. Where will you stand?
Forge your own path around dangerous landscapes, fulfill tasks, trade, gather and craft equipment. You start with nothing and as a nobody. Study your environment, and use the surrounding clues to reveal mysteries and grow stronger. Only your flow of battle stands between you and certain death.