Draw & Color Maze: Paint Labyrinth Puzzle
The goal of the game is quite simple - you need to paint over the entire area of the maze. Even a child can cope with the first levels! But the further you go, the harder the levels become. You will have to show all the skills of attentiveness and logic in order to paint over all the cells in fewer moves.