Doom & Destiny
Doom and Destiny is a turn based hilarious JRPG where you take control of a party of four everyday friends. Journey through an unpredictable story filled with parodies and cameos. Start your adventure in a classic dungeon with dragons, save a princess with the help of green-dressed elf and then fly to a manga-themed city with the help of a famous italian plumber. This is Doom and Destiny, the flying-spaghetti fantasy adventure!