Don't let him in
In this psychological horror experience you'll join three friends who are excited to see their favourite band, only to encounter a hitchhiker on a desolate highway. As the miles pass by, the hitchhiker's unsettling presence becomes sinister, and their true identity is shrouded in darkness.
The soundtrack compliments and that heightens the suspense during the unsettling gameplay sections, this game is sure to keep you on the edge of your seat. So turn off the lights, put on your headphones, and prepare for a truly memorable horror adventure.
Whether you're a supporter of indie horror developers or enjoy streaming spine-chilling games online, DON'T LET HIM IN is a perfect addition to your collection. Don't miss out on this immersive horror experience that will keep you guessing until the very end.
Please be aware that Don't Let Him In explores themes of horror, suspense, and psychological terror. The game features graphic imagery, violent scenes, and unsettling content that may be disturbing or distressing to some players.