Digerati Indie Bundle: INK & Hacky Zack
Enjoy two indie favourites from Digerati! This bundle contains colorful splatformer INK and bouncy ball-juggler Hacky Zack.
The world’s first splatformer is here! INK is a fast-paced platformer with a twist – levels are invisible and must be splattered with brightly colored paint before they can be seen!
Players can reveal levels in a variety of ways: double-jumping, wall sliding or squishing an enemy all create splashes and splodges. Even failing is useful – when your blocky character perishes it explodes in a shower of color, painting the surrounding area to reveal more of the level for your next try!