Die for Valhalla!
Die for Valhalla! is an action RPG where you possess and take full control of heroes, monsters and other things to help Vikings save their realm!
You are a Valkyrie, a supernatural maiden bestowed with the ability to possess fallen warriors. You embark on a quest that will lead you through strange lands where Norse Mythology collides with Lovecraftian mythos. Sound weird? Well, it is!