DOKAPON! Sword of Fury
Play even with faraway friends in Online Mode, and feel free to pause your adventure anytime with the Autosave function; it'll be ready and waiting for you whenever you're available again!
There's also a full range of display settings on offer, including HD and widescreen support, allowing full immersion like never before! Game too slow for you? No problem! Speed options up to 5x ensure you can always keep things moving along at your own pace. A virtually endless array of options allows you to play the game your way: you can substitute in battle BGM from earlier titles, set the number of weeks to play, adjust game balance, and more! You can even give yourself an advantage if you're new to the Dokapon experience; come one, come all, as this game's for everybody!
The Sword of Fury returns to cut through all the nonsense of the 2020s in style. Come grab its hilt and give it a swing for yourself!