An escape room adventure set in the icy depths of the Arctic. Fresh evidence of a lost civilization has surfaced, leading you to a mysterious site buried beneath the snow. The ancient arctic ruins hold secrets of artifacts with great power, but accessing them won’t be easy.
As the story unfolds, a surprising twist propels you beyond what you ever imagined, testing your skills and ingenuity to the limit.
Perfect for fans of puzzle games, adventure gaming, and escape room challenges, Dedalo - Escape Room Adventure offers a blend of mystery, exploration, and brain-teasing puzzles. Take on a journey of discovery where every puzzle brings you closer to your journey home - or becoming lost forever.
Dedalo is a first person 3d escape room puzzle adventure, similar to games you may have played in the ’90’s or similar to a virtual escape rooms you may have played. An immersive world that you explore and an inventory where you can collect and use items you find along the way to solve puzzles and escape the rooms.
Explore areas, collect hidden objects and take in your surroundings. You will need all of your puzzle solving skills to put together a plan to make your way home.