Crazy Traffic: City Parking Simulator
Take a ride in a police service vehicle and take your driving skills to the next level, coping with various tasks in difficult conditions.
The game offers many levels, each of which is full of dangerous obstacles and difficult tasks. You will have to manoeuvre in a limited space, go around obstacles and accurately park a service vehicle, be it a car, a truck or a heavy van. Assess your skills in practice, because the more difficult the level, the higher your demands on attentiveness and driving technique!