Explore at Your Own Pace
Step into the peaceful world of Cozy Meadow, a walking simulator designed for those who love to explore at their own pace. Wander through two beautifully crafted levels, each offering a unique atmosphere filled with hidden locations, stunning scenery, and quiet moments of discovery.
Take a break from the noise of everyday life and immerse yourself in a world designed for relaxation. From open meadows bathed in golden light to cool, misty forests, every path leads to something new.
Atmospheric Soundtrack – A soothing mix of music and nature sounds enhances the peaceful experience.