CosmicBreak Gun & Slash
Take control of familiar characters from a top-down perspective and defeat enemy robots that come at you!
The objective of this mode is to defeat incoming enemies and survive as long as possible.
Unlock and control 12 of the most popular characters from "CosmicBreak Universal"!
Characters will be released based on the number of stages you complete in Main Mode and your clear time!