Cooking Companions
Deep in the woods of the Tatras Mountains, supplies dwindle and flood waters are rising. It’s up to you to keep spirits high and make the most of your survival skills. Will you butter up the right person? Or will you wind up on the chopping block?
Featuring Eastern European folklore in an unexpected package, Cooking Companions is a “dating sim” psychological horror title you won't soon forget.