Cook 'Til Escape~Nyanzou&Kumakichi: Escape Game~
This time, Nyanzou & Kumakichi will run a restaurant! Kumakichi runs around cleaning up Nyanzou's mess. Will Nyanzou actually learn how to cook?!
This fresh new take on escape games is a hybrid of classic escape & cooking games.