A game inspired by Japanese ninja games from the 80s and 90s.
Chibi Ninja Shino-kun: Treasure of Demon Tower is a fast and smooth retro platformer in which you climb a giant tower while dodging enemies, traps and other obstacles.
Use your wall jump, hookshot and ceiling running abilities to make it past the various enemies and discover the legendary treasure of Demon Tower!