Cell Scientist: Beyond
Save a sci-fi world from the dangerous Chaga virus in Cell Scientists: Beyond, an exciting puzzle game with 50 levels story mode and easy to pick gameplay mechanics. Embark on an adventure to destroy viruses using futuristics nano ships and help the patients. Save the day using your puzzle-solving skills!