Cattle Country straddles the saddle of cozy wholesome gaming and action-adventure. Serving up hours of the slice-of-life you’d expect on the frontier – including mining, fishing, crafting, and farming – along with deep-rooted Wild West Quests delivering stories of romance, cattle drives, bandits, and robberies.
Making your home on the range is a modern departure. From sunup to sundown, you'll be rollin' up your sleeves and gettin' your hands dirty working the land and raising your cattle. Building and crafting as you go to make your own little slice of heaven under the blues skies of Cattle Country.
Not everyone in Cattle Country is the warm and fuzzy type, so watch out for nefarious plots and shady characters. Protect your homestead and your community.
Making friends is a must in the Wilderness, relying on each other through the thick and the thin. But maybe you've got a yearnin' for more? With 18 romanceable characters, take a chance and grab love by the reigns.
Did yer hear? There's treasure in the mines, for those who are brave enough to look for it. From precious metals and minerals to bandit stashes. Grab your pickaxe and venture out into the thrill of prospecting.
This is just a taste of the adventures on offer, so throw down roots and work the land. Become part of a story that’s as old as these hills and a part of this small community of settlers. Welcome to Cattle Country!