Cats in Boxes
Step into the intriguing world of cat puzzles! Solve puzzles from easy to very hard levels and discover ingenious ways to arrange the cats in boxes. Each level challenges you to find unique solutions!
Collect a variety of adorable cats as you progress through the game! From small and playful kittens to large and elegant cats, each cat has its unique charm. Collect them all and complete your collection!
Limitless and endless! Uncover the ongoing adventure in Cats in Boxes, where each level is a new challenge and a new adventure. Face obstacles, solve puzzles, and explore the fascinating world of cats!