Cat Cosmic Puzzle
Ready to test your brain in a galaxy full of fluffy tails and twinkling stars? In Cat Cosmic Puzzle, adorable cosmic kittens need your help organizing their dreamiest constellations!
These celestial cats aren’t just sleeping on clouds – they’re puzzling over how to fit themselves as star-shaped pieces into the skies just right. With your help, they’ll complete dazzling constellations, solve galactic-shaped challenges, and nap peacefully under the stars.
Each puzzle is a cozy cosmic conundrum: squeeze glowing fluffies into limited spaces while navigating new shapes, magical clouds, and celestial obstacles. The deeper you go into space, the trickier the challenges become. But don’t worry – the cats believe in you!
With charming visuals, relaxing music, and over 90 unique levels to stargaze through, Cat Cosmic Puzzle is a chill experience that’s just as dreamy as it is puzzling.