Car Wash Tycoon Business Simulator
In Car Wash Tycoon Business Simulator, bring your dream of owning a car wash business to life! Start with the basics: a simple wash station where you clean your customers' cars by hand. This is how you’ll earn your first money and gain experience. Over time, your business will expand! Attract more customers by adding convenient self-service stations so clients can wash their vehicles themselves.
Gradual Expansion: Earn money and reinvest it to buy self-service washes, allowing clients to wash their cars independently, increasing profitability and service accessibility.
Tunnel Car Washes: Install large automated tunnel washes to speed up service and attract more clients, helping to boost your income.
Interior Cleaning Zone: Set up dedicated areas for interior cleaning, offering customers access to vacuums for self-service cleaning and generating additional income.
Business Growth: Automate operations, upgrade equipment, and turn your business into a thriving complex that becomes the top destination in town!