Camp Sunshine
In a world where summer camp dreams turn into nightmares, Camp Sunshine emerges from the shadows. Jez awakens to a horrifying reality as a killer in a mascot costume is on the loose. Explore the blood-soaked campgrounds, unravel sinister secrets, and battle for survival in this heart-pounding 16-bit horror RPG. Camp Sunshine is a terrifying throwback to the golden age of 80s horror. Can you survive the night, or will you become the next victim? Find out, if you dare.