COSMIC FANTASY4 Prelude to Legend
The prologue to the series' final chapter. Yu, the protagonist, and Saya, the heroine from the first game, are asked to rescue Princess Saria of Kazarin, who has been kidnapped.
In this game, the adventure unfolds with Yu, Saya, and the "Algernon Team" of monsters at the center.
In battle, you can enjoy strategy with a new system of action parameters that allow you to attack more powerfully by accumulating a gauge.
The prologue to the final chapter, which is more powerful than ever with the highest quality in the series, has begun, with visual scenes that liven up the epic story that spans the "first and second parts"!