CAFE 0 ~The Sleeping Beast~ REMASTERED
The story starts in a village with an atmosphere akin to Europe in the 19th century.
Noir, the waiter, tells her that she has already died, but failed to go to heaven and, as a lost spirit, she ended up at the entrance to Café 0.