Billy's Game Show
Billy's Game Show is a Stealth Horror Game. Play against an AI that watches your moves through security cameras. Your goal is to find the 3 hidden heads and escape the horror of the show.
You're the current contestant in a twisted game environment designed by Billy himself, for his own twisted enjoyment. Billy's Game Show set is made for you to choose your own path, but remember, it’s Billy's game, and he sets the rules. He will challenge you with traps, hidden paths, different puzzles, and most importantly, three generators which need you to consistently keep an eye open, otherwise, they will eliminate you.