Beyond the Ice Palace 2
Assume the mantle of the ‘Cursed King’ as you embark on a relentless journey of vengeance to reclaim your stolen throne. Traverse perilous lands fraught with danger as you hunt for the scattered fragments of celestial arrows, combining them to purge your curse and unlock your true power.
Embrace your newfound strength and command over the chains that once bound you deep within the crypts. Harness this mighty weapon to repel, slash, and eviscerate any who dare obstruct your path. Utilise your chains further for navigation, attaching to rings and propelling across chasms to reach new areas.
Explore every inch of your crumbling kingdom, uncovering hidden chambers and clandestine passages teeming with invaluable treasures. Acquire newfound abilities and enhancements as you delve deeper, fortifying yourself for the trials that await.
Test your strategic finesse and precise timing in intense battles that demand skilful manoeuvring to overcome gruelling, gigantic bosses.