Step into a magical world as a whimsical Grim Reaper in this enchanting narrative flight simulation. You’ll fly through fantastical, enchanted realms brimming with wonder and magic, each landscape more breathtaking than the last. Your mission is to break cages that hold mystical souls, each soul revealing legendary stories of heroism, love, and adventure. As you free these souls, you’ll piece together 11 epic tales that transport you to a realm of fantasy and myth. The non-violent gameplay is both relaxing and captivating, inviting you to collect energy for your shots, explore stunningly crafted environments, and lose yourself in a world where every soul's story is a doorway to another fantastical adventure.