Best of Merge vol#3
The iconic Alex Kidd is back! Jump straight back into Miracle World and experience it like you’ve never seen before. Complete with new HD graphics, gameplay improvements and animations, rediscover all the levels from the original game, as well as brand new levels which expand the lore and story behind Alex Kidd. Destroy the evil Janken the Great and rescue the people of Radaxian once and for all! The world needs a hero – what are you waiting for?
There are multiple different ways to build and customise the best farm in Monster Harvest! Craft and place dozens of items and take your farm to the next level by crafting artisanal items! Unlock the irrigation pipes, the pickler, and more to turn your freshly harvested crops into products ready for market.
Imagine a city where buildings can walk and talk to one another. Each one has its own aspirations, hopes and fears. Most of the time they are just trying to get along with each other and make it through the day. Grow your city into a bustling metropolitan centre with an array of shops, offices, entertainment facilities and amenities, to help your buildings thrive; or risk them being demolished forever.