Besiege
Besiege is a physics-based building game in which you construct medieval siege engines and lay waste to immense fortresses and peaceful hamlets. Build a machine that can crush windmills, wipe out battalions of brave soldiers, and transport valuable resources, defending your creation against cannons, archers, and whatever else the desperate enemies have. Create a trundling behemoth, take clumsily to the skies, and cause carnage in fully destructible environments. Ultimately, you must conquer every Kingdom by crippling their castles and annihilating their men and livestock, in as creative or clinical a manner as possible!