BIG Toddlers and Kids Bundle
Do you like cars, trucks, police cars, fire trucks, excavators and lots of cool vehicles? Then you're in the right place! This game contains 25 different vehicles that you can wash and clean!
Find matching pairs in this popular card game. Play alone or with up to four players. Customize the playfield from 2x2 to up to 8x8 cards. Suitable for all ages.
A beautiful and funny game designed for (and with the help of) very small toddlers and kids.