BAKERU
Oracle Saitaro and his Festival Troops are using a bizarre festival to take over Japan. Bakeru travels to 47 Japanese prefectures to free Japan from the grip of evil spirits!
Bakeru takes place in "Fairy Tale Japan," a mix of modern Japan and old period dramas, which is divided into more than 50 stages.
A secret treasure passed down by Tanuki Clan. It is said to be able to purify evil spirits. Fight through enemies and traps with simple controls!
By obtaining a Henge License, Bakeru can transform into whoever gave him the license. Transform into famous Japanese heroes like Kintaro and Momotaro to use their skills and abilities.