Aura of Worlds
Escape flooded passages, evade toxic pollen, and confront gigantic bosses who have made mazes their home.
Do you prefer playing defensively with spear and energy shield, or diving into battle with a boomerang and grappling hook? Are you one to scour each level for potions and runes, or do you plunge headfirst into chaos?
Explore dangerous worlds where you'll need to creatively use your skills and leverage the environment to your advantage. Explore, run, hook, fight, and charm your way through ever-changing deadly mazes, overcoming powerful guardians!
You have a plethora of creative skills ranging from parkour to camouflage and time manipulation that will allow you to progress through the worlds.
There are a multitude of mechanics, such as enemy vision cones, turret hacking, grabbing and throwing almost anything, right stick aiming, 2D spherical lighting, terraforming, and many other skills awaiting you in Aura of Worlds.