Arcade Archives VS. SUPER MARIO BROS.
Mario and Luigi must go on a widespread adventure in order to rescue Peach from the clutches of Bowser.
This version is from the Nintendo VS.SYSTEM, and the positions of enemies and items differ from the Nintendo Entertainment System version.