Angry Neighbor Simulator
Angry Neighbor Simulator puts you in the shoes of a sleep-deprived guy who just wants some peace and quiet! After countless sleepless nights, you’re fed up with the loud, obnoxious noises coming from your neighbors. It’s time to take matters into your own hands. Choose from your arsenal of unconventional weapons – from a golf club to a katana – and pay them a visit to teach them a lesson.
In each level, you’ll face off against different neighbors, each more annoying than the last. Whether it's deafening music, a rowdy parking lot party, or a dog that won’t stop barking, you’ll stop at nothing to restore peace. Use your weapons to deal with these noisy troublemakers in chaotic combat scenarios. Once you’ve cleared out the noise, head back home to finally enjoy that peaceful, uninterrupted sleep you’ve been craving.
Featuring detailed 3D graphics, a humorous storyline, and multiple levels with new challenges and locations, Angry Neighbor Simulator offers a unique mix of action, strategy, and satire. Will you manage to shut them all up, or will the neighborhood’s relentless noise drive you mad? Find out in this hilarious, stress-relieving simulator where sleep is the ultimate reward!