Alwa's Legacy
Alwa’s Legacy is a modern retro game full of dangerous dungeons, mystic items and ancient secrets. Upgrade your magic and choose your own path in this non-linear adventure game brimming with exploration.
Quick reflexes are needed to navigate through the many challenging rooms and with easy-to-change settings anyone can enjoy Alwa’s Legacy!