"All of Us are Dead - The Visual Novel
Summer. July. Zombie virus breaks out in Hyosan High. Friends and teachers become infected, and many can't bring themselves to take down the infected. They were friends and teachers, after all. Soon, the entire school is infested with zombies with no way of escape.