Alchemist: The Potion Monger
Take the role of apprentice of the alchemical arts, in a world full of anthropomorphic (described or thought of as having a human form or human attributes ~Merriam-Webster) animals!
Choose your character "Race" from a wide array of animal types, with their strengths and weaknesses.
During your adventures, you may need healing, immeasurable strength, insanely high jumps, or even the ability to fly, help yourself and drink one of your brews!