Akatsuki: Lord of the Dawn
"Akatsuki : Lord of the Dawn" is a real-time battle RPG where you select escort characters from a variety of professions with diverse abilities, organize your troops, and engage in battles while freely manipulating formations.
In an era where the long war between the Demon Lord and the Empire has come to an end, you become the lord of the kingdom and strive to reclaim territories from the lingering remnants of the Demon Lord's army, revitalize the declining economy, and aim for the recovery and development of your territories.
As the protagonist, Ark Badona, you will experience the story of growing as you become a lord appointed by the kingdom's decree, fight for territory recovery and reconstruction, and various quests related to the story will occur, progressing the story as you achieve them.
Choose your convoy characters freely from 48 professions with diverse abilities and organize your troops! Assess the changing situation moment by moment, manipulate formations such as "Fish Scale," "Wing," "Cone," and "Spearhead," and lead your troops to victory!
Build various industrial facilities such as forestry, agriculture, fishing, and livestock farming to revitalize the economy of your territory! Produce various raw materials within your territory, manufacture processed materials, and mass-produce weapons and armor to strengthen your troops!