Ahro
In this transcendent, lore-rich side-scrolling adventure, you’ll uncover the story of Ahro and his world, with moments that provide space for reflection and interpretation.
Along the way, you will need to release Ahro’s spirit to travel into the sky and uncover new items, places, and secrets. You’ll also need to figure out how to reach hard-to-access areas as you navigate through lands occupied by imperial forces.
The story begins when Ahro starts experiencing frequent and distressing breakdowns. After finding only mild relief from herbal medicine, he sets out in search of a legendary miracle cure. As events unfold, the mysteries will both deepen and come into focus.