Aero The Acro-Bat
Originally released in 1993, Aero the Acro-Bat is back to save the world of circus once again!
The powerful and eccentric industrialist Edgar Ektor has sworn to destroy the world of amusement as revenge for being banished from the circus when he was a kid after one of his pranks went too far and almost killed a circus animal. He started by invading a local circus with his gang of mad clowns and kidnapping all the circus staff to spoil the show.
Now it’s up to Aero the Acro-Bat, the circus’s star performer, to rescue his friends and girlfriend Ariel, and put a stop to Edgar Ektor’s mad plans so everyone can enjoy the show again!